





Rychle, jak chcete. Rychlé, sportovní kolo, které je perfektní na trénink, projížďku městem nebo jen na vyjížďku a dobrý pocit.
expand_more Více informacíRychle, jak chcete. Rychlé, sportovní kolo, které je perfektní na trénink, projížďku městem nebo jen na vyjížďku a dobrý pocit.
» Okuste tu lehkost
Kola Quick jsou nejlehčími ve své třídě, díky čemu se na nich snadno jede, snadněji se zvedají a je snazší je mít proto rád. Pro rok 2020 dostaly všechny Quicky nový vylepšený rám s nižší hmotností, promyšleným mikro odpružením SAVE, jednoduchým vnitřním vedením bovdenů a zcela novým svěžím vzhledem.
» Propojený
Většina modelů Quick obsahuje nový způsob, jak propojit jezdce a kolo. Integrovaný wheel sensor vám pomáhá zaznamenávat údaje o vaší aktivitě (např. rychlost, vzdálenost a spálené kalorie), pomůže vám s registrací vašeho kola, dokáže vám zasílat servisní upomínky, a ještě mnohem více. To vše díky aplikaci Cannondale.
» Pohodlí a univerzalita
Kola jsou vybavena mikro odpružením SAVE, pohodlnými gripy a sedly. Reflexní prvky zajišťují viditelnost v rozsahu 360° a na rámu najdete i úchyty pro blatníky a nosiče.
Rám | SmartForm C3 Alloy, SAVE, tapered head tube, Straightshot hidden cable routing, flat mount disc, rack/fender mounts, 360° reflectivity |
Vidlice | Full carbon, 12x100mm thru-axle, 1-1/4" to 1-1/8" tapered steerer, flat mount disc, fender mounts, 360° reflectivity |
Kliky | Prowheel, 48/32 |
Středové složení | Cartridge, square taper |
Pedály | Cannondale Fitness Reinforced Composite |
Přesmykač | Shimano Acera, 31.8 clamp |
Přehazovačka | Shimano Alivio, Shadow SGS |
Řazení | Shimano Altus, 9-speed |
Kazeta | Sunrace, 11-34, 9-speed |
Řetěz | KMC Z9, 9-speed |
Ráfky | Cannondale Disc, double wall w/eyelet, 32h |
Náboje | (F) Formula CRX-512, 12x100mm / (R) Formula DC-1422, QR |
Dráty | Stainless Steel, 14g |
Brzdy | Tektro HD-R280 hydro disc, 160/140mm rotors |
Brzdové páky | Tektro HD-R280 |
Řídítka | 6061 Alloy Double-butted, 25mm rise, 8° sweep, 6° rise, 640mm |
Představec | Cannondale 3 with Intellimount, alloy, 31.8mm clamp |
Gripy | Cannondale Ergo Fitness Dual Density, Lock-On |
Hlavové složení | FSA Sealed Bearing, Integrated, 1-1/4"-1-1/8" |
Sedlo | Cannondale Fitness Ergo Double Density |
Sedlovka | 6061 Alloy, 27.2 x 350mm |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Platforma | QUICK G1 |
Konektivita | Cannondale Wheel Sensor |
Pláště | Schwalbe Spicer, 700 x 35c, K-Guard, reflective strip |
Hmotnost | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
Cannondale
Společnost byla založena v roce 1971 Joem Montgomerym a Murdockem MacGregorem za účelem výroby prefabrikovaného betonového krytu. Později Ron Davis přišel do Cannondale z CBS Laboratories, kde byl viceprezidentem zodpovědným za vývoj rozmnožování mikrofilmů. Ron, polymatematik a nadaný mechanický konstruktér/vynálezce, měl nápady na spalovací motor, který by používal čpavek jako palivo. Pokud by se takový koncept osvědčil, mohl by mít dalekosáhlé dopady na logistiku válčení a politiku středního východu.[potřebná citace] Davis s MacGregorem jako asistentem zaznamenal překvapivý úspěch. Podařilo se jim napodobit a překonat výsledky, které získala Allison Engine, tehdy divize General Motors. Tváří v tvář závazku investovat velké množství kapitálu, aby projekt dovedl k funkčnímu modelu instalovanému do automobilu, se Montgomery rozhodl, že společnost by měla získat kapitál vývojem a marketingem jiných produktů, které vymyslela. MacGregor a Davis už získali další dva absolventy laboratoře CBS: Johna Wistranda, oceňovaného průmyslového designéra, a Jima Catrambona, vycházející manažerskou hvězdu. Vysoce vyspělá klimatizace bez pohyblivých částí byla prvním pokusem.
Pak Joe Montgomery, po výletě na kole s jeho synem, vymyslel přívěs s bicyklem Bugger. Ron Davis vymyslel podvozek, torzní pružinu vyrobenou z Lexanu. Wistrand navrhl látkové tašky a nákladní nosič na dvou modelech přívěsů. Montgomery ve snaze, která se opakovala v mnoha výrobcích, získávala látkové komponenty a zajišťovala jejich dokonalost. Výlet na výstavu kol v New Yorku mi otevřel oči. Tým obléhali prodejci kol, kteří chtěli sáčky koupit.[citace nutná] Koupili také přívěsy, ale ve skutečnosti chtěli sáčky. Za necelých šest měsíců se Cannondale stal největším výrobcem lehkých cyklistických tašek na světě. Pomocí marketingového plánu, který vymyslel Montgomery, projel Cannondale USA a během necelých 20 měsíců zajistil objednávky od více než 2500 dealerů. Poté využili vyvinutou infrastrukturu k výrobě tašek, aby s batohy a stany vstoupili na trh s kempinkovým zbožím. Pokud jde o Bugger trailer, přestože marketingové oddělení Cannondale tvrdilo, že neví o konotacích tohoto názvu v britské angličtině, některé byly nicméně vyvezeny do Spojeného království.
Jakmile se Todd Patterson, další výjimečný konstruktér/vynálezce, plně ponořil do maloobchodu s jízdními koly, vstoupil na palubu a vyvinul postup pro jikování a svařování hliníkových rámů jízdních kol. Cannondale se stal seriózním výrobcem jízdních kol.[1][2]
Dnes Cannondale vyrábí špičková jízdní kola, i když ta už se v USA ručně nevyrábějí. Mnoho výrobců rámů jízdních kol používá mnoho materiálů, jako je ocel nebo titan, Cannondale se specializuje na hliník a uhlíková vlákna, což je technologie, v níž byli průkopníky.
Jméno společnosti bylo převzato z vlakového nádraží Cannondale Metro North ve Wiltonu v Connecticutu.[3] Další historka, která se objevila v jejich katalogu z roku 1983, je, že zaměstnanec Pete Meyers byl v roce 1970 poslán objednat instalaci telefonních služeb. Když byl Meyers dotázán na název podniku, pod kterým má být veden, jméno zavedl při pohledu na rezavý kanón s nápisem "dale" a nápis na železničním přejezdu v Cannonu.[4]
Detail značky a ostatní produktyWebové stránky značky
https://www.cannondalebikes.cz/