- Doprava zdarma
- local_offer Akce
Silniční kolo Cannondale SuperSix EVO 4 Carbon 4 modré
Krásně rychlé a lehké silniční závodní kolo se novým systémem Shimano 105 12sp, řídítky Vision Trimax Compact a představcem Conceal. V nové modré barvě!
Jak je v CYCLI běžné, reálné fotky jsou z naší díly :-) jak takové kolo překopeme od řídítek po kazetu. https://www.instagram.com/p/CywWsfusX4u/?img_index=1
expand_more Více informacíZcela nový SuperSix EVO boří všechna očekávání a posouvá měřítko rychlosti a výkonu zase o něco výše. Kombinace vlastností, která se vymyká logice. Minimální aerodynamický odpor a ještě lehčí než jeho předchůdce. Toto kolo je postaveno tak, abyste byli všude rychlejší.
Nejlehčí z rychlých
Lakovaný, na stavbu plně připravený rám velikosti 56 váží pouhých 770 gramů (LAB71). Přitom si ale zachovává vlastnosti jako perfektní ovladatelnost, vysokou míru komfortu a zároveň rychlost. Je až neuvěřitelné, jak nízko se podařilo stlačit hmotnost tohoto kola s takovou úrovní aerodynamické účinnosti.
Nejrychlejší z lehkých
Pokud jde o aerodynamický odpor, nový SuperSix EVO není jen jedním z nejrychlejších lehkých silničních kol, ale jedním z nejrychlejších silničních kol vůbec. Díky kompletně přepracovanému tvaru rámových trubek a systematické konstrukci se na rovinách vyrovná čistě aero speciálům. Oproti předchozí verzi ušetří nový SuperSix EVO při rychlosti 45 km/h úctyhodných 12 wattů. Lehké nebo rychlé? Teď už si nemusíte vybírat.
Vytvarováno rychlostí
Co se stane, když místo rámové sady navrhnete kompletní kolo? Vznikne elegantní a zároveň vysoce funkční design. Díky systémové konstrukci rámu, vidlice, řídítek, kol a sedlovky jako jednoho celku dosáhneme nižšího odporu vzduchu a vyššího výkonu, než bychom kdy mohli dosáhnout výběrem jednotlivých dílů. Je to dokonalý design, který vyúsťuje perfektním výkonem. Linie, o kterých budete snít. Rychlost, kterou pocítíte.
Nadpřirozená obratnost
SuperSix EVO je opravdu kouzelník. Způsob, jakým kombinuje stabilitu a agilitu, je neskutečný. Rafinovaná, univerzální závodní geometrie a vyladěná konstrukce zajišťují intuitivní ovladatelnost. Můžete se pohybovat pohodlně až na samé hranici možností po celou dobu závodu.
Rám | SuperSix EVO Carbon,integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible |
Vidlice | SuperSix EVO Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm) |
Kliky | Shimano 105 7100, 12-speed, 50/34 |
Středové složení | Shimano BBRS500, BSA |
Přesmykač | Shimano 105 7100, braze-on |
Přehazovačka | Shimano 105 7100, 12-speed |
Řazení | Shimano 105 7100, 12-speed |
Kazeta | Shimano 105 R7100, 11-30/34, 12-speed |
Řetěz | Shimano 105 7100, 12-speed |
Ráfky | Cannondale RD 2.0 Disc, double wall w/ eyelet, 28h |
Pláště | Vittoria Zaffiro Pro Slick, 700 x 25c |
Náboje | (F) Formula CL-712, 12x100mm centerlock / (R) Formula RXC-400, 12x142mm centerlock |
Dráty | Stainless Steel, 14g |
Brzdy | Shimano 105, 160/160mm SM-RT64 rotors |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Řídítka | Vision Trimax Compact |
Představec | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6° |
Gripy | Cannondale Bar Tape, 3.5mm |
Hlavové složení | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" |
Sedlo | Prologo Nago RS STN, Stainless Steel Rails |
Sedlovka | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm) |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Platforma | SUPER SIX G2 |
Konektivita | Cannondale Wheel Sensor |
Hmotnost | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
- Barva
- Černá
Cannondale
Společnost byla založena v roce 1971 Joem Montgomerym a Murdockem MacGregorem za účelem výroby prefabrikovaného betonového krytu. Později Ron Davis přišel do Cannondale z CBS Laboratories, kde byl viceprezidentem zodpovědným za vývoj rozmnožování mikrofilmů. Ron, polymatematik a nadaný mechanický konstruktér/vynálezce, měl nápady na spalovací motor, který by používal čpavek jako palivo. Pokud by se takový koncept osvědčil, mohl by mít dalekosáhlé dopady na logistiku válčení a politiku středního východu.[potřebná citace] Davis s MacGregorem jako asistentem zaznamenal překvapivý úspěch. Podařilo se jim napodobit a překonat výsledky, které získala Allison Engine, tehdy divize General Motors. Tváří v tvář závazku investovat velké množství kapitálu, aby projekt dovedl k funkčnímu modelu instalovanému do automobilu, se Montgomery rozhodl, že společnost by měla získat kapitál vývojem a marketingem jiných produktů, které vymyslela. MacGregor a Davis už získali další dva absolventy laboratoře CBS: Johna Wistranda, oceňovaného průmyslového designéra, a Jima Catrambona, vycházející manažerskou hvězdu. Vysoce vyspělá klimatizace bez pohyblivých částí byla prvním pokusem.
Pak Joe Montgomery, po výletě na kole s jeho synem, vymyslel přívěs s bicyklem Bugger. Ron Davis vymyslel podvozek, torzní pružinu vyrobenou z Lexanu. Wistrand navrhl látkové tašky a nákladní nosič na dvou modelech přívěsů. Montgomery ve snaze, která se opakovala v mnoha výrobcích, získávala látkové komponenty a zajišťovala jejich dokonalost. Výlet na výstavu kol v New Yorku mi otevřel oči. Tým obléhali prodejci kol, kteří chtěli sáčky koupit.[citace nutná] Koupili také přívěsy, ale ve skutečnosti chtěli sáčky. Za necelých šest měsíců se Cannondale stal největším výrobcem lehkých cyklistických tašek na světě. Pomocí marketingového plánu, který vymyslel Montgomery, projel Cannondale USA a během necelých 20 měsíců zajistil objednávky od více než 2500 dealerů. Poté využili vyvinutou infrastrukturu k výrobě tašek, aby s batohy a stany vstoupili na trh s kempinkovým zbožím. Pokud jde o Bugger trailer, přestože marketingové oddělení Cannondale tvrdilo, že neví o konotacích tohoto názvu v britské angličtině, některé byly nicméně vyvezeny do Spojeného království.
Jakmile se Todd Patterson, další výjimečný konstruktér/vynálezce, plně ponořil do maloobchodu s jízdními koly, vstoupil na palubu a vyvinul postup pro jikování a svařování hliníkových rámů jízdních kol. Cannondale se stal seriózním výrobcem jízdních kol.[1][2]
Dnes Cannondale vyrábí špičková jízdní kola, i když ta už se v USA ručně nevyrábějí. Mnoho výrobců rámů jízdních kol používá mnoho materiálů, jako je ocel nebo titan, Cannondale se specializuje na hliník a uhlíková vlákna, což je technologie, v níž byli průkopníky.
Jméno společnosti bylo převzato z vlakového nádraží Cannondale Metro North ve Wiltonu v Connecticutu.[3] Další historka, která se objevila v jejich katalogu z roku 1983, je, že zaměstnanec Pete Meyers byl v roce 1970 poslán objednat instalaci telefonních služeb. Když byl Meyers dotázán na název podniku, pod kterým má být veden, jméno zavedl při pohledu na rezavý kanón s nápisem "dale" a nápis na železničním přejezdu v Cannonu.[4]
Detail značky a ostatní produktyWebové stránky značky
https://www.cannondalebikes.cz/