helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
  • Novinka
  • Doprava zdarma
Silniční kolo CANNONDALE CAAD 13 DISC 105
Silniční kolo CANNONDALE CAAD 13 DISC 105
Silniční kolo CANNONDALE CAAD 13 DISC 105
Silniční kolo CANNONDALE CAAD 13 DISC 105

Silniční kolo CANNONDALE CAAD 13 DISC 105

66 999 Kč s DPH

Silniční kolo americké značky Cannondale.

expand_more Více informací

1 kus skladem, ihned k odeslání nebo vyzvednutí
Cannondale
B3597
00082799
884603919545

Popis

Rám SmartForm C1 Premium Alloy, 12x142 Speed Release thru-axle, flat-mount disc, integrated cable routing w/ Switchplate, SAVE, BB30a, Di2 ready
Vidlice Carbon, SAVE, 1-1/8" to 1-1/4" steerer, integrated crown race, 12x100mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, internal routing, 55mm offset (47-54cm) 45mm offset (56-62cm)
Kliky Shimano RS510, 52/36
Středové složení Cannondale BB30 w/ 24mm adapter
Pedály Not included
Přesmykač Shimano 105, braze-on
Přehazovačka Shimano 105 GS
Řazení Shimano 105 hydraulic disc, 11-speed
Kazeta Shimano 105, 11-30, 11-speed
Řetěz Shimano HG601, 11-speed
Ráfky DT Swiss R470 db, 28h
Pláště Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 25c
Náboje (F) Formula CL-712, 12x100mm centerlock / (R) Formula RXC-400, 12x142mm centerlock
Dráty Stainless Steel, 14g
Brzdy Shimano 105 hydraulic disc, 160/160mm RT54 rotors
Brzdové páky Shimano 105 hydraulic disc
Řídítka Cannondale 3, 6061 alloy, Compact
Představec Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 7°
Gripy Cannondale Bar Tape, 3.5mm
Hlavové složení CAAD13, integrated, 1-1/8" - 1-1/4
Sedlo Prologo Nago RS STN
Sedlovka HollowGram 27 KNOT, Alloy, 2 bolt clamp, 330mm
Extra Removable fender bridge
Ročník 2022
Platforma CAAD 13 G1
Hmotnost Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek.
Barva
Černá

Cannondale

Společnost byla založena v roce 1971 Joem Montgomerym a Murdockem MacGregorem za účelem výroby prefabrikovaného betonového krytu. Později Ron Davis přišel do Cannondale z CBS Laboratories, kde byl viceprezidentem zodpovědným za vývoj rozmnožování mikrofilmů. Ron, polymatematik a nadaný mechanický konstruktér/vynálezce, měl nápady na spalovací motor, který by používal čpavek jako palivo. Pokud by se takový koncept osvědčil, mohl by mít dalekosáhlé dopady na logistiku válčení a politiku středního východu.[potřebná citace] Davis s MacGregorem jako asistentem zaznamenal překvapivý úspěch. Podařilo se jim napodobit a překonat výsledky, které získala Allison Engine, tehdy divize General Motors. Tváří v tvář závazku investovat velké množství kapitálu, aby projekt dovedl k funkčnímu modelu instalovanému do automobilu, se Montgomery rozhodl, že společnost by měla získat kapitál vývojem a marketingem jiných produktů, které vymyslela. MacGregor a Davis už získali další dva absolventy laboratoře CBS: Johna Wistranda, oceňovaného průmyslového designéra, a Jima Catrambona, vycházející manažerskou hvězdu. Vysoce vyspělá klimatizace bez pohyblivých částí byla prvním pokusem.

Pak Joe Montgomery, po výletě na kole s jeho synem, vymyslel přívěs s bicyklem Bugger. Ron Davis vymyslel podvozek, torzní pružinu vyrobenou z Lexanu. Wistrand navrhl látkové tašky a nákladní nosič na dvou modelech přívěsů. Montgomery ve snaze, která se opakovala v mnoha výrobcích, získávala látkové komponenty a zajišťovala jejich dokonalost. Výlet na výstavu kol v New Yorku mi otevřel oči. Tým obléhali prodejci kol, kteří chtěli sáčky koupit.[citace nutná] Koupili také přívěsy, ale ve skutečnosti chtěli sáčky. Za necelých šest měsíců se Cannondale stal největším výrobcem lehkých cyklistických tašek na světě. Pomocí marketingového plánu, který vymyslel Montgomery, projel Cannondale USA a během necelých 20 měsíců zajistil objednávky od více než 2500 dealerů. Poté využili vyvinutou infrastrukturu k výrobě tašek, aby s batohy a stany vstoupili na trh s kempinkovým zbožím. Pokud jde o Bugger trailer, přestože marketingové oddělení Cannondale tvrdilo, že neví o konotacích tohoto názvu v britské angličtině, některé byly nicméně vyvezeny do Spojeného království.

Jakmile se Todd Patterson, další výjimečný konstruktér/vynálezce, plně ponořil do maloobchodu s jízdními koly, vstoupil na palubu a vyvinul postup pro jikování a svařování hliníkových rámů jízdních kol. Cannondale se stal seriózním výrobcem jízdních kol.[1][2]

Dnes Cannondale vyrábí špičková jízdní kola, i když ta už se v USA ručně nevyrábějí. Mnoho výrobců rámů jízdních kol používá mnoho materiálů, jako je ocel nebo titan, Cannondale se specializuje na hliník a uhlíková vlákna, což je technologie, v níž byli průkopníky.

Jméno společnosti bylo převzato z vlakového nádraží Cannondale Metro North ve Wiltonu v Connecticutu.[3] Další historka, která se objevila v jejich katalogu z roku 1983, je, že zaměstnanec Pete Meyers byl v roce 1970 poslán objednat instalaci telefonních služeb. Když byl Meyers dotázán na název podniku, pod kterým má být veden, jméno zavedl při pohledu na rezavý kanón s nápisem "dale" a nápis na železničním přejezdu v Cannonu.[4]

Detail značky a ostatní produkty

Webové stránky značky
https://www.cannondalebikes.cz/