



























Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
expand_more Více informacíHelium není stavěné jen pro profíky, ale je určené pro každého, kdo chce všechno vytáhnout z tohoto kola. Pomůže vám, když budete rychlí ve stoupáních, popadnete Stravu KOM, poletíte po rovinách a zvlněném terénu jako profík. Je také dostatečně pohodlný na to, aby vás motivoval k jízdě na dlouhé vzdálenosti za GranFondos.
Helium SLX je špičkou naší rámařiny. Pro tento model šli naši inženýři opravdu do krajů, aby vytvořili co nejlehčí rám, aniž by ztratili jakoukoli tuhost. Díky tradičnějším, ale vznešeným trubkovitým tvarům je to nejlehčí rámeček ze všech, sotva překlopí váhu na 750g pro velikost M. Ultratenké opěrky zadní stavby jsou navrženy tak, aby nabízely pohodlí zvyšující vertikální soulad a boční tuhost. Naši Soudal Lotto profíci šílí z této rakety, kterou používali za všech podmínek: od vítězství v královské etapě na Mont Ventoux až po vítězství ve Strade Bianche. Pokud máte rádi vertikální rychlost, tohle je pro vás ideální kolo. Jednoduše zaklepej na pedály a nahoru! Je také neuvěřitelně stabilní díky rychlým zatáčkám a klesáním díky rovné čepelové vidlici.
Frame Helium SLX, 60T-40T-30T HM UD Carbon, Ultimate Stiffness-to-Weight Lay-Up
Fork Helium SLX, 60T-40T-30T HM UD Carbon
Group Shimano Ultegra
Crank Rotor Vegast 50/34T
Sprocket Shimano Ultegra 11-32T
Brakes Shimano Ultegra
Wheels Forza Norte
Handlebar Forza Cirrus
Stem Forza Cirrus
Seat Post Forza Cirrus Carbon-Alloy
Chain KMC X11
Saddle Selle italia XR
Tyres Vittoria Rubino Pro
Ridley
Kde to všechno začalo?
Ridley založil v roce 1997 Jochim Aerts. Vyrostl v městečku Balen, které se nachází ve Flandrech v Belgii. Jako mnoho dětí žijících v zemi, kde je cyklistika tak zakořeněnou součástí kultury, Aerts toužil stát se příštím Merckxem. Inspirován svým starším bratrem, který soutěžil na vysoké úrovni jako nadějný mladý jezdec, skočil do toho Aerts po hlavě. Jeho debutový závod byl ve 14 letech. Ale když mu bylo 19, uvědomil si, že jeho sen udělat si jméno ve světě cyklistiky bude muset mít jinou cestu.
Od závodníka ke tvůrci
Po své vášni pro kolo vzal Aerts práci v belgickém Bio Raceru. Začal jako malíř kol, než se dal na svařování. Po zvládnutí všech nedostatků v budování kol se odvážně rozhodl, že se vydá na vlastní pěst a postaví si své ideální kola. Jeho konečným cílem bylo vytvořit zakázková kola, která by perfektně odpovídala stylu a cílům jízdy každého jedince a zároveň odrážela jeho jedinečnou osobnost.
Ridleyho inovace
V roce 1994 Aerts založil svou první cyklistickou společnost NV Race Productions. Vyráběli kola na zakázku pro místní belgické cykloprodejny. O sedm let později, v roce 1997, udělal Aerts poslední krok k uskutečnění svého snu založením Ridley Bikes. Pojmenoval ji po svém oblíbeném anglickém filmovém režisérovi Ridleym Scottovi.
Ridley se od svého vzniku drží v popředí produktové inovace. Prvním odvážným výtvorem společnosti byl kuželovitý headtube, který byl představen v roce 2001 na modelu kola Ridley Damocles. Tato zúžená hlavice se stala průmyslovým standardem.
Pokud jde o materiálové inovace, Ridley nejenže kreativně pořizoval nové materiály na výrobu lehkých a spolehlivých kol, ale významně zvýšil laťku v používání těchto materiálů. Její patentované technologie FAST jsou špičkové, pokud jde o aerodynamickou výhodu. FAST je inspirován přírodou, důkladně testován v laboratoři a zdokonalován v terénu.
Úspěšné „testování v terénu“
Ridleyho inovace prošly nejvyšší zkouškou od roku 2002, kdy se poprvé zapojili do sponzorování profesionálních cyklistů. Tom Vannoppen byl Ridleyho první profík. Na svém stroji Ridley získal stříbrnou medaili na mistrovství světa v cyklokrosu (2002 Zolder, Belgie). Mario de Clercq byl také v roce 2002 brněnským adaptérem Ridley, který si v tomto roce na mistrovství světa připsal vítězství těsně před Vannoppenem. K dnešnímu dni Ridley nasbíral 15 světových titulů, jeden za každý rok od svého zapojení do profesionálního sponzorství.
Ridley je teď známou firmou, kde jezdí na kole nejlepší profíci, například tým belgického Lotto-Soudalu, který svá kola odborně využívá.
Dívám se dopředu
S Aertsovým soutěživým duchem, perfekcionismem a hnací silou vpřed Ridley stále posouvá hranice, pokud jde o tvorbu a zlepšení. Ridleyovy kola z prvních let se sice mohou lišit od nejnovějších modelů, ale poslání firmy zůstává stejné – dodávat špičkové stroje, které odrážejí individualitu každého jezdce.
Detail značky a ostatní produktyWebové stránky značky
https://www.ridley-bikes.com