Reflexní odrazka Bookman zelená
Reflexní nálepky - zábavný a barevný způsob, jak vypadat skvěle a zároveň poskytnout větší bezpečnost. Přilepte si nálepky na kolo nebo helmu. Černobílé samolepky odrážejí bílou barvu, zatímco barevné samolepky odrážejí světlo v jejich barvě.
Používáte-li na kole v provozu, doporučujeme použít bílé samolepky vpředu a červené dozadu.
Instrukce
1. Vyčistěte povrch, kam chcete připevnit svůj štítek.
2. Odlepte nálepku a nalepte ji.
Obsah
8 velkých samolepek
4 malé samolepky
Samolepky lze z rámu odlepit bez poškození.
Bookman
Značka Bookman
Bookman vytváří inspirující viditelné produkty s estetickým ostřím pro cyklisty, běžce a chodce, kteří potřebují vidět a být viděni. S velkým důrazem na detaily, kvalitu a bezpečnost má návrh jediný cíl: zviditelnit všechny v provozu a předcházet nehodám.
"Bezpečnost nemusí být nudná. Máme za úkol zachraňovat životy a zviditelnit všechny v provozu. A abychom toho dosáhli, musíme podle našeho přesvědčení vytvořit produkty, které lidé opravdu rádi používají.“
Společnost Bookman sídlící ve švédském Stockholmu čerpá z dědictví švédských značek, které dbají na bezpečnost, ale nachází inspiraci také v tradicích minimalistického, funkčního skandinávského designu a inovativní technologie. A protože pochází ze země polárních nocí, s 24 hodinami tmy, musí každý produkt splňovat ty nejvyšší normy.
Příběh
Poskytování světel pro kola zdarma pro všechny studenty; to bylo první vtělení Bookmana. Zakladatelé firmy Bookman, David Axelsson a Victor Kabo, se poprvé setkali při studiu průmyslového inženýrství a managementu na Linköpingské univerzitě, vzájemná vášeň pro podnikání je a pár podobných lidí svedla dohromady.
Během dlouhých hodin, kdy probírali obchodní záměry, si uvědomili, že celá univerzitní fakulta jezdí na kole po kampusu a městě bez odpovídajících světel. Byl to scénář, ze kterého byli také vinni, a tak se rozhodli s tím něco udělat. Řešením se stala místní kampaň pro bezpečnost provozu nazvaná Studentlyset (Studentlyset), která na univerzitě rozdávala zdarma světla na kole. Kampaň se brzy vyvinula v celonárodní osvětovou kampaň, která studentům rozdala přes 50 000 světel.
Po dokončení studií se přestěhovali do Stockholmu a začali pracovat na tom, co se stane Bookmanem, a vyžádali si pomoc produktového designéra. Chtěli vytvořit vlastní značku příslušenství pro jízdní kola zaměřenou na design a použitelnost výrobků. Jako přirozené rozšíření práce, kterou začali na vysoké škole, byl jejich první koncept jednoduchý: vyrobit lehkou motorku, která nebude nudná.
V roce 2011 odstartovala Bookmanova první světla - barevná, minimalistická a funkční, namířená na městské cyklisty a designové nadšence. Od té doby si výrobky Bookman oblíbily například firmy MoMA, Colette, Merci, Selfridges a Paragon Sports a jejich portfolio výrobků se rozrostlo o výrobky s nositelným osvětlením a zviditelněním pro každodenní použití, nejen pro cyklistickou komunitu.
V roce 2018 se Bookman stal Bookman Urban Visibility, odrazem jeho rozšiřující se mise zajistit, aby všichni byli viditelní a v bezpečí, aniž by obětovali svůj styl.
Detail značky a ostatní produktyWebové stránky značky
https://bookman.se/pages/about-us