helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
  • Novinka
  • Doprava zdarma
Elektrokolo CANNONDALE TREADWELL NEO 2 EQ (C63302U10/GRY)

Elektrokolo CANNONDALE TREADWELL NEO 2 EQ (C63302U10/GRY)

58 999 Kč s DPH

Elektrokolo kolo americké značky Cannondale. 

Až 74kilometrů. Urychlete si jízdu s podporou až 74km na jedno nabití, čímž získáte sílu na ujetí vzdálenosti, zvýšení rychlosti a zvýšení zábavy.

expand_more Více informací

1 kus skladem, ihned k odeslání nebo vyzvednutí
Cannondale
B3598
00082838
884603911853

Popis


Rám
SmartForm C3 Alloy, low standover Ride-Easy geometry, internal downtube battery, hidden cable routing, Urban Armor frame bumpers, flat mount disc, rack/fender mounts, kickstand mount
Vidlice SmartForm C3 Alloy blades, 1-1/8" steerer, OutFront offset, flat mount disc, mid-blade rack/fender mounts
Motor Hydrive MRC-250 250W
Řídící jednotka Handlebar-mounted Hydrive HMI, smartphone app with Intellimount stem
Baterie Hydrive 250Wh
Nabíječka Hydrive
Kliky Samox, 38T
Středové složení Hydrive torque sensor
Přesmykač 0
Přehazovačka microSHIFT M26S
Řazení microSHIFT, 8-speed
Kazeta Sunrace, 11-34, 8-speed
Řetěz KMC X8, 8-speed
Ráfky Cannondale Disc, double wall w/eyelet, 32h
Pláště Maxxis DTR-1, 650b x 47c
Náboje (F) Sealed Alloy Disc, QR / (R) Hydrive MRC-250 250W
Dráty Stainless Steel, 14g
Brzdy Tektro HD-R280 hydraulic disc, 160/160mm rotors
Brzdové páky Tektro hydraulic disc
Řídítka Cannondale Cruise Control riser, 6061 alloy, 31.8mm, 15° back, 740mm
Představec Cannondale 3 with Intellimount with high direct light mount, Alloy, 31.8mm clamp
Gripy Cannondale Comfort
Hlavové složení FSA, Alloy, 1-1/8" Ahead, semi-integrated
Sedlo Cannondale Treadwell, 170mm, steel rails
Sedlovka Cannondale, 6061 Alloy, 31.6 x 400mm
Extra Herrmans H-Black MR4 front light / Herrmans H-trace rear light, fenders, front rack (10kg max capacity), kickstand
Ročník 2022
Platforma TREADWELL NEO G1
Konektivita Cannondale Wheel Sensor
Hmotnost Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek.

Cannondale

Společnost byla založena v roce 1971 Joem Montgomerym a Murdockem MacGregorem za účelem výroby prefabrikovaného betonového krytu. Později Ron Davis přišel do Cannondale z CBS Laboratories, kde byl viceprezidentem zodpovědným za vývoj rozmnožování mikrofilmů. Ron, polymatematik a nadaný mechanický konstruktér/vynálezce, měl nápady na spalovací motor, který by používal čpavek jako palivo. Pokud by se takový koncept osvědčil, mohl by mít dalekosáhlé dopady na logistiku válčení a politiku středního východu.[potřebná citace] Davis s MacGregorem jako asistentem zaznamenal překvapivý úspěch. Podařilo se jim napodobit a překonat výsledky, které získala Allison Engine, tehdy divize General Motors. Tváří v tvář závazku investovat velké množství kapitálu, aby projekt dovedl k funkčnímu modelu instalovanému do automobilu, se Montgomery rozhodl, že společnost by měla získat kapitál vývojem a marketingem jiných produktů, které vymyslela. MacGregor a Davis už získali další dva absolventy laboratoře CBS: Johna Wistranda, oceňovaného průmyslového designéra, a Jima Catrambona, vycházející manažerskou hvězdu. Vysoce vyspělá klimatizace bez pohyblivých částí byla prvním pokusem.

Pak Joe Montgomery, po výletě na kole s jeho synem, vymyslel přívěs s bicyklem Bugger. Ron Davis vymyslel podvozek, torzní pružinu vyrobenou z Lexanu. Wistrand navrhl látkové tašky a nákladní nosič na dvou modelech přívěsů. Montgomery ve snaze, která se opakovala v mnoha výrobcích, získávala látkové komponenty a zajišťovala jejich dokonalost. Výlet na výstavu kol v New Yorku mi otevřel oči. Tým obléhali prodejci kol, kteří chtěli sáčky koupit.[citace nutná] Koupili také přívěsy, ale ve skutečnosti chtěli sáčky. Za necelých šest měsíců se Cannondale stal největším výrobcem lehkých cyklistických tašek na světě. Pomocí marketingového plánu, který vymyslel Montgomery, projel Cannondale USA a během necelých 20 měsíců zajistil objednávky od více než 2500 dealerů. Poté využili vyvinutou infrastrukturu k výrobě tašek, aby s batohy a stany vstoupili na trh s kempinkovým zbožím. Pokud jde o Bugger trailer, přestože marketingové oddělení Cannondale tvrdilo, že neví o konotacích tohoto názvu v britské angličtině, některé byly nicméně vyvezeny do Spojeného království.

Jakmile se Todd Patterson, další výjimečný konstruktér/vynálezce, plně ponořil do maloobchodu s jízdními koly, vstoupil na palubu a vyvinul postup pro jikování a svařování hliníkových rámů jízdních kol. Cannondale se stal seriózním výrobcem jízdních kol.[1][2]

Dnes Cannondale vyrábí špičková jízdní kola, i když ta už se v USA ručně nevyrábějí. Mnoho výrobců rámů jízdních kol používá mnoho materiálů, jako je ocel nebo titan, Cannondale se specializuje na hliník a uhlíková vlákna, což je technologie, v níž byli průkopníky.

Jméno společnosti bylo převzato z vlakového nádraží Cannondale Metro North ve Wiltonu v Connecticutu.[3] Další historka, která se objevila v jejich katalogu z roku 1983, je, že zaměstnanec Pete Meyers byl v roce 1970 poslán objednat instalaci telefonních služeb. Když byl Meyers dotázán na název podniku, pod kterým má být veden, jméno zavedl při pohledu na rezavý kanón s nápisem "dale" a nápis na železničním přejezdu v Cannonu.[4]

Detail značky a ostatní produkty

Webové stránky značky
https://www.cannondalebikes.cz/